按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 12 月 14 日  星期四   雨天


派卷日1*  

今日同家姐返學學`
第1,2節就派中文卷`
150/88 -V- `
雖然吾高分`但比上年進步左好多@0@`
所以也好吧x)`
第3節歷史 *v* ..
超級有信心的xD"
最後是77分`全班第2`
光仔第1 @0@`超勁的!
好開心好開心xD"
小息後 ..
數學`100/66`
又比上年進步左`
-V-真的心感安慰啊`呵呵!
雖然好滿意個分數 ..
但我下年要求自己要更加高分`嘻!
英文` GE:100/70
作文:100/45`LISTENING:50/25`口試:14/8 *
雖然合格兼進步左但不是太高分`
希望系平時分個到可以拉高返D分吧!
LUNCH訓覺`
物理`30/7 .. SO BAD -33-
但我其實遇左`所以無受到什麼大的打擊@@"
對完卷睇電視`
講D科學野-V-超好睇的`SO GD *v*..
放學後去左義工個個什麼什麼 ..
我諗類似講座掛`
講解下個幾日去做義工有D咩攪 ..
結果系會同D..
3-5歲既小朋友玩`聽到個時超開心的xD"
嘻嘻`分配工作`我做司儀 ..
IS SO GOOD `
嘻嘻`聽完之後就返左屋企LU`
今日總算開心吧! xD" 嘻嘻.. LUNCHKY`

發表時間:2006-12-14 08:16 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片