今日第1,2堂系宗教`
合格左*v*..正!
對完卷之後健群不停甘講野..
其實佢講野好好聽的`
但不知不覺中訓左xD"
但系佢又吾鬧我地喎 ..
嘻嘻! 健群我愛你xD"
數學`遲左成20分鐘佩雯先黎到x)`
教書啦 .. 無耐落堂xD"
小息悶!
英文`開心*v*..嘻`
電腦合格xD" so good`
地理`又past左xD"
lunch`-333- 悶! 唉..
中文`對小測同作文..
*0* 高分的! 正 ..
活動課`跳爵士`
見到某人`很心寒!
1見到佢就down曬 ..
妳不理我我不理你吧! 唉 ..
講返正題`今次舞步難左-v-`
比較難記D*0*..呵2!
放學諗住長跑`點知都系無! -.-
不過都系算啦!
星期日同1都有得打波 ..
AvA還可以吧`有得運動!
放學之反就返屋企`
我話打邊爐牙媽又肯喎xD"
之後陪佢去買野食啦@)@..
返到黎很累很累`
又跳舞又拎野 *v* ..
不過都無壞既! xD"
今天本人是很開心的! 嘻..
|