今日放學去陪牙魚拉頭髮`
好直好直尼 x)`
邊同佢傾計邊整頭髮`
之後7點幾8點到走左`
要幫鄭wing慶祝生日尼 xD`
去左揾肥謙同榮榮`
之後就同佢地入去燒烤王喇`
入到去有:
max`腸`梅`細欣`牙欣`思欣`珠珠`
蔡蔡`傑少`蘇鋒`C子`牙哈`愛鎔 ... 等等
-v- 系超多人的`記吾曬啊`
之後就燒下野食玩下傾下計甘`
燒野食個時勁同max玩串咀`
點知max吾夠我串 -v-`
實在驚訝`哈哈! x)
甘就同牙欣傾下計la`..
之後仲有狗仔玩添 x)`系激可愛的!
甘我就狂影相喇`
揾完尼個再揾個個同我影相`
所以本人影左好多相尼xD`
玩到甘上下大家就住車返去lu`
完本諗住同牙欣個D去食宵野既`
點知牙媽吹我返去攪到無得食!
-v- 不過算la`聽牙媽話`即返去!
今日就甘完左`不過都幾開心! *v* haa`
鄭wing`生日快樂樂樂樂樂哇 xD `
|