按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 10 月 6 日  星期五   落雪


中秋`  

   星期五放左學之後就沖左返屋企lU`
   即刻做曬D功課`
   仲有時間玩電腦呢`
   等老豆返家`之後攪掂曬D野就出發!
   返到西鄉`首先就食飯!
   超級熱鬧牙`>v< 勁多人一齊食飯!
   仲影左吾少相相`
   好難得會甘齊人食飯嫁`
   表哥二長二媽個D都系到 *v* ..
   真系好難得嫁`
   大家一齊食飯,過中秋`好開心>v<!
   之後就諗住去中山花園`
   點知無開`就去左1個吾知咩地方到玩!
   個到系好多人的`
   因為有好多人系到跳舞`
   旦其實又吾系真系好西利個D喎 -v- 呵呵!
   睇完我地玩數協球 @v@`
   個個都有玩`二長二媽個D都有玩`
   只系得老豆無玩到 -v- 呵呵 , 無奈!
   初初開始玩個時`佢地個個都吾識`
   所以大家既動作都十分之笨拙既`>v< 哈哈!
   見到佢地D動作`我真系笑到收吾到聲!
   最深刻既系 .. 二長拎左個波之後吾講停`
   之後就跑去掉舅父`甘舅父梗系走嫁la`
   因為二長無講停牙Ma`
   當我諗返起尼個情景既時候..
   >v<真系好鬼死好笑`哇哈哈!
   之後11點幾就走去食糖水`
   糖水店格離有桌球打喎 @v@`
   { 甘夜仲有桌球打真系好難得呢 }
   之後表哥同二長又手痕走去打`
   我地食完糖水之後就去打`
   我都系第1次打桌球 -v-`
   所以個波系又上又落`而吾系彈過去既!
   >v< 哈哈! 之後二媽就教我個手勢`
   打多兩下我就學識左lU *v*`仲入左面球!
   haaaaa , >v< 叻女叻女`啜! *3333*
   之後無幾耐就返左屋企`就打x雀 *v*!
   我同麗娜夾錢`旦就我打..
   以我既技術去打,呵呵,贏左好多錢錢AvA *
   哇卡卡 >v< 叻女牙叻女牙! 哈哈 >v<
   之後3點`二媽佢地就返牙公到訓`
   我地都沖涼訓覺lU *
   中秋就系甘過左喇`開心的尼>v< !
   我會記住尼個日子嫁 @v@ !

發表時間:2006-10-08 10:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片