星期五放左學之後就沖左返屋企lU`
即刻做曬D功課`
仲有時間玩電腦呢`
等老豆返家`之後攪掂曬D野就出發!
返到西鄉`首先就食飯!
超級熱鬧牙`>v< 勁多人一齊食飯!
仲影左吾少相相`
好難得會甘齊人食飯嫁`
表哥二長二媽個D都系到 *v* ..
真系好難得嫁`
大家一齊食飯,過中秋`好開心>v<!
之後就諗住去中山花園`
點知無開`就去左1個吾知咩地方到玩!
個到系好多人的`
因為有好多人系到跳舞`
旦其實又吾系真系好西利個D喎 -v- 呵呵!
睇完我地玩數協球 @v@`
個個都有玩`二長二媽個D都有玩`
只系得老豆無玩到 -v- 呵呵 , 無奈!
初初開始玩個時`佢地個個都吾識`
所以大家既動作都十分之笨拙既`>v< 哈哈!
見到佢地D動作`我真系笑到收吾到聲!
最深刻既系 .. 二長拎左個波之後吾講停`
之後就跑去掉舅父`甘舅父梗系走嫁la`
因為二長無講停牙Ma`
當我諗返起尼個情景既時候..
>v<真系好鬼死好笑`哇哈哈!
之後11點幾就走去食糖水`
糖水店格離有桌球打喎 @v@`
{ 甘夜仲有桌球打真系好難得呢 }
之後表哥同二長又手痕走去打`
我地食完糖水之後就去打`
我都系第1次打桌球 -v-`
所以個波系又上又落`而吾系彈過去既!
>v< 哈哈! 之後二媽就教我個手勢`
打多兩下我就學識左lU *v*`仲入左面球!
haaaaa , >v< 叻女叻女`啜! *3333*
之後無幾耐就返左屋企`就打x雀 *v*!
我同麗娜夾錢`旦就我打..
以我既技術去打,呵呵,贏左好多錢錢AvA *
哇卡卡 >v< 叻女牙叻女牙! 哈哈 >v<
之後3點`二媽佢地就返牙公到訓`
我地都沖涼訓覺lU *
中秋就系甘過左喇`開心的尼>v< !
我會記住尼個日子嫁 @v@ !
|