今天也是平常1樣返學` 第1堂數學小測` 之後兩堂英文` 勁眼訓的` 上miss yip堂超悶喎! -.- 小息`落去見香蕉! 中文`留心! 之後音樂`落2樓個時經過2C` 細佬望住我牙 >V< 勁開心的! 甘就唱歌歌LA ! 中屎! 留心留心! lunch`因為飯商個邊遲黎左` 所以過左半個lunch先可以開始派飯! -.- 勁肚餓喎! 全世界都好無奈! lunch過後PE`打冰冰波 >v<! 呵呵! 無耐放學返家了! 今天就是這樣的吧 *^* ! 我愛屋企尼 >333333333< !