今日同家姐返學la` 打鐘上課室` 睇數學工作紙` 中文x2,勉強甘捱過! 中屎`卓太不在做工作紙! 小息`自己! MATH`開心 x).. 英文做listening`好悶! lUNCH`自己! 物理x2`好開心! 志文sir好攪笑哇xD` 哇嘻嘻` 放學`去左佈道會! 家姐都有去` 旦我同狗狗坐` 原來佈道會系甘hight的` x)`嘻嘻,勁正啊! 下年都要去先得喇` { 主 耶 穌 基 督 } * yan` 你已忘記了我嗎!? o矣`..