夜晚牙君打黎話去飲酒la`
730'醉'寶等既`
旦系去到得我同肥謙`
欣欣食完飯黎`
榮榮同傑少又話黎緊`
無耐欣欣黎左la`
我地等等等`等完又等`
之後牙君黎左`
我又突然間肚痛`超辛苦`
甘就去左WC la`
諗住去完之後就會見到佢地`
點知都系仲要等`
等等等`等完又等`
勁興lo吾該!
等左三個鐘`之後佢地先黎lo`
超嬲lo`攪到牙欣都發火!
三個鐘系三個鐘`
口矣`諗起都把幾火`
所以真系忍吾住`
我X?#!%@)左佢地! =/\=
不過無耐就無野la`
入吾到海濱`去左防屋署個邊飲!
我1支酒都無飲過`幾乖!
只系食左1飛煙jE`
其實仲想食多1飛`
旦系比欣欣阻住左我`
算吧! 我要介煙尼 >/\<!
之後自己1個坐系到`
諗起D吾開心野喊左出黎尼 *^*!
不過都系算LA`
無耐..
遠處比我見到有隻狗仔 *v* !
第一時間乜都吾理沖過去!
超級超級 [ 卡娃E ] >v<!
佢個名叫BOBO尼! 男仔!
佢系超級有性格LO`
我帶佢去行下跑下`
佢真系同我豆串`豆力既!
札曬馬`死都吾行!
正一死肥狗黎嫁 *^* !
haaaaaaa`不過真系好可愛牙!
同佢玩都玩左成個鐘有多喇`
都玩左好耐! 對住D狗我真系好開心!
點幾BOBO就走左Lu`
吾知遲下會吾會有緣地甘撞返尼!
>v< 真系好想尼! 依加我都好掛住佢啊!
之後就過返去同佢地一齊!
榮榮介到成隻手都系血`口矣!
個心真系好寒尼 *^* ,
而肥謙就x煙頭`
我阻止佢個時`佢就好似起毒隱甘`
超級恐怖`完全比佢嚇親!
=/\= 點解佢地會甘中意自暴自器!?
口矣! 心痛尼!
兩點半我就同愛鎔返屋企先lu`
|