今日同牙魚返學LA`
第一堂數學已經開始覺得眼訓`
第二三堂英文!
超級超級眼訓`真系頂吾順!
老師叫完我起身我又即時訓過`
SORRY尼! 因為我真系頂吾順了!
去到極點尼 >< 口烏`
小息`悶!
中文`留心尼! *v*..
音樂`莫札特吾得掂 -v- 呵呵!
中屎`超級留心 @v@`
lunch`悶 , 做功課!
PE`做工作紙`
某人真的是超級八婆尼!
家下我不讓坐`你又奈得我咩何`
家下我吾應你`你又奈得我咩何`
呵 .. .. .. ...... .. .....
放學`系小食部個到做數`
甘岩家成行過黎我又吾識做數`
所以就叫佢教我喇`點知失敗尼!
之後牙堅同Max個D行過黎`
佢地計左好耐好耐` 都計吾到!
不過之後Max突然之間變得Clever左`
哈哈`佢計岩左 *v* !
真系thankQ曬Max兄了`呵呵 *w*!
之後諗住走喇`返家`
點知 .. 無帶鎖匙喎 >v<
所以就第1時間諗起牙魚!
落左佢屋企 >v< !
由於老豆同牙哥都系8點幾9點先返!
所以我就系牙魚屋企到食飯!
做完功課溫埋書就玩左佢部電腦`
haaaaa`因為魚魚要溫豬所以吾得閒玩電腦尼!
甘就讓左比我玩lu` >v<
魚魚媽咪十分之熱情`
佢死都要落去買d野比我食!
>v< 真系超級多謝佢尼!
食飯個時成家人都好好人對我!
*v* 開心開心`
之後又睇下魚魚細個個時既相`
又睇下電視甘! >v< 好開心!
9:30我就返左屋企LU *v* 哇卡卡卡!
|