按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 9 月 26 日  星期二   晴天


恨`  

   今日同牙魚返學LA`
   第一堂數學已經開始覺得眼訓`
   第二三堂英文!
   超級超級眼訓`真系頂吾順!
   老師叫完我起身我又即時訓過`
   SORRY尼! 因為我真系頂吾順了!
   去到極點尼 >< 口烏`
   小息`悶!
   中文`留心尼! *v*..
   音樂`莫札特吾得掂 -v- 呵呵!
   中屎`超級留心 @v@`
   lunch`悶 , 做功課!
   PE`做工作紙`
   某人真的是超級八婆尼!
   家下我不讓坐`你又奈得我咩何`
   家下我吾應你`你又奈得我咩何`
   呵 .. .. .. ...... .. .....
   放學`系小食部個到做數`
   甘岩家成行過黎我又吾識做數`
   所以就叫佢教我喇`點知失敗尼!
   之後牙堅同Max個D行過黎`
   佢地計左好耐好耐` 都計吾到!
   不過之後Max突然之間變得Clever左`
   哈哈`佢計岩左 *v* !
   真系thankQ曬Max兄了`呵呵 *w*!
   之後諗住走喇`返家`
   點知 .. 無帶鎖匙喎 >v<
   所以就第1時間諗起牙魚!
   落左佢屋企 >v< !
   由於老豆同牙哥都系8點幾9點先返!
   所以我就系牙魚屋企到食飯!
   做完功課溫埋書就玩左佢部電腦`
   haaaaa`因為魚魚要溫豬所以吾得閒玩電腦尼!
   甘就讓左比我玩lu` >v<
   魚魚媽咪十分之熱情`
   佢死都要落去買d野比我食!
   >v< 真系超級多謝佢尼!
   食飯個時成家人都好好人對我!
   *v* 開心開心`
   之後又睇下魚魚細個個時既相`
   又睇下電視甘! >v< 好開心!
   9:30我就返左屋企LU *v* 哇卡卡卡!

發表時間:2006-09-26 11:09 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片