今日系學校旅行la`
去大澳門`又系個D郊野公園`
真系年年都去`悶死!
去到玩個幾個鐘就話走喇`
都無隱既`呵呵 -333-
3點返屋企整野`
6點出去唱K`
幫鋒鋒同埋我一齊慶祝生日*v*`1121..
有輝輝`忽德`鋒鋒`琳琳琳`樂兒`
Chan lam`EWING`威`天天`
去左大埔NEWAY唱k`
樂兒系到勁唱勁唱`超正>v<哈哈! *
大家邊食飯邊唱k`
不停甘點歌點歌唱 *v*`
12點個時有好多人SD SMS比我 ..
同我講[生日快樂]尼`>v<開心!
之後NEWAY送左個蛋糕比我地lA`
唱生日歌`許願`唱蠟燭`設蛋糕`
好開心尼 *v* 有大家陪我過生日!`
唱到兩點幾就走人`
去左青公坐左陣`
3點幾返左屋企lU`
今晚真系好多謝大家尼 >33< 啜卜 *
|