今日完本去補習既`
點知佢話我吾系著校服吾比我入去`
要我返屋企換完衫先至再黎`
甘我當然吾理佢la`
返屋企食D野就出左去MK`
去到個到太早`D人都未黎`
-V-自己米唯有傻傻地甘行MK`
無耐去朗豪坊等相公佢地`
黎左之後立即同相公黎個擁抱`
xD 第1次見相公好開心尼!
之後我地就去影貼紙相`
大P0話吾影`無計尼`
甘我地4個影[相公`家琪`瑩同埋我]..
@V@ 影得都吾錯尼 x)`
之後就飛左去深水步踩冰`
隻腳又累又痛`
仲有今次好失敗`
都吾知跌左幾多次`
好似4-5次` -v- ..
第1次踩個時都無跌過`
今次竟然跌左成4-5次`
x) 好失敗`嘻嘻!`
中途瑩走左`
踩完冰之後去食野`
家琪走左`
甘我`大P0仲有相公去葵芳食野`
-v- 古吾到葵芳系甘正的`
乜都有得買 *^* 正爆哇`
下次又要去多次葵芳先得 x)`
食完野之後同狗狗影相`
SUPERSUPER卡哇EEEE`
隻狗又令又乖又可愛`
>3333333< 超級愛佢牙我!`
haaaaaaa`影完相相之後行左陣街`
八點鐘佢地送我去搭車`
之後我就走左lu`
中途我仲搭錯火車`
x) 嘻嘻`好白痴牙我!
今日就甘過左LU`
旦系好開心尼 x) `
相公`[君君] * 生日快樂哇哇哇! xD
|