按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 11 月 4 日  星期六   晴天


相公[君君]生日快樂 *v* ..  

   今日完本去補習既`
   點知佢話我吾系著校服吾比我入去`
   要我返屋企換完衫先至再黎`
   甘我當然吾理佢la`
   返屋企食D野就出左去MK`
   去到個到太早`D人都未黎`
   -V-自己米唯有傻傻地甘行MK`
   無耐去朗豪坊等相公佢地`
   黎左之後立即同相公黎個擁抱`
   xD 第1次見相公好開心尼!
   之後我地就去影貼紙相`
   大P0話吾影`無計尼`
   甘我地4個影[相公`家琪`瑩同埋我]..
   @V@ 影得都吾錯尼 x)`
   之後就飛左去深水步踩冰`
   隻腳又累又痛`
   仲有今次好失敗`
   都吾知跌左幾多次`
   好似4-5次` -v- ..
   第1次踩個時都無跌過`
   今次竟然跌左成4-5次`
   x) 好失敗`嘻嘻!`
   中途瑩走左`
   踩完冰之後去食野`
   家琪走左`
   甘我`大P0仲有相公去葵芳食野`
   -v- 古吾到葵芳系甘正的`
   乜都有得買 *^* 正爆哇`
   下次又要去多次葵芳先得 x)`
   食完野之後同狗狗影相`
   SUPERSUPER卡哇EEEE`
   隻狗又令又乖又可愛`
   >3333333< 超級愛佢牙我!`
   haaaaaaa`影完相相之後行左陣街`
   八點鐘佢地送我去搭車`
   之後我就走左lu`
   中途我仲搭錯火車`
   x) 嘻嘻`好白痴牙我!
   今日就甘過左LU`
   旦系好開心尼 x) `

   相公`[君君] * 生日快樂哇哇哇! xD

發表時間:2006-11-05 01:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片