今朝諗住8點去同老公食早餐的`
點知電話自己無啦啦熄左`
攪到鬧鐘無响`好彩老公打1打去我屋企`
吾系就要佢等成日了`SORi尼LG!
之後我8:30落到去`要LG等我成個鐘`嗚!
甘我地就去大家樂到食早餐`超飽的x)`
之後就一齊行去新街市`
比賽個時`LG坐埋1邊睇啦!
開波啦`比賽期間真系好吾開心囉!
大家都無理精神`今本打吾到平時個水準出黎`
最後雖然贏左`但系真系贏得好吾光彩囉!
只系初賽`我地24分領先`人地16分`
可以比人追到22分`而且對方吾系強個隻`
甘先吾鋸喎`第2場仲玩左幾次加分賽`
真系無野好講!>/\<"
唉`依加最擔心既系下星期個場`嗚"
對[陳溶]`上年就系因為佢地而拎吾到學界第1`
真系好大壓力`何況對波好散`真系吾知點算好!
希望下星期個場吾會再輸吧`
應該話系絕對吾可以輸`
1輸左就乜都無得打嫁喇-/\-`嗚"
比賽完畢之後`思諾好吾開心`
見到隊波甘樣`喊左出黎`仲攪到透吾到氣!
個時見到佢個樣勁驚`
之後後尾都無事`因為有人睇住佢na !
甘就去同LG食M記`*3*正正的!
之後諗住去海濱的`點知發現左1個更正既地方XD"
[元洲仔] *3* 個到超舒服`又有海!
XD" 仲有好多人添! 又挖到好多蟹仔`
又見到人系到玩車`又有人帶狗仔黎游水!
超hight的>33333333<`
我地系個到逗留左好耐`
之後就行去海濱`周圍行!
超累的xD" 不過好開心! 因為有LG系到>v<!
之後7點LG飛的送我返屋企`
佢就去明星同屋企人食飯lu`
LG[k]`I Love You So Much>33<!
|