12.1.2007
今日同LG,德,魚,盧仔去環球嘉年華`
XD'' 心情是超級好的!
吾知幾多點落左家姐到`
等佢整完野,佢幫我化妝妝*3*`
之後就叫左LG系火車站到等`
一齊去左九龍塘食野`等埋盧仔!
去左食味千X)`IS SO GOOD*
之後就去中環喇!
去到買飛等入場!
入到去D人顛曬甘沖去排隊玩D機動遊戲!
我地都吾輸[時]`XD''
由於本人未玩過尼D機器遊戲`
所以吾驚! 但當坐到上去個時`
就吾同講法喇-33-`
離心力極大`好似個人就黎要跌落去甘!
哇`吾得掂! -33- 呵呵呵!
至於玩過D咩吾識講`
不過全部都系勁hight的`
最記得個個跳樓機`第1次玩`吾驚!
但系第2次玩既時候`
1上到去! 驚到我傻左!
1放落去個下! 系勁大哎`哈哈!
德,魚,盧仔都話玩第2次特別驚`囍!
XD'' 攪到整返半條人命,哇卡''說笑!
之後就去掉公仔!
我靠自己掉中左兩隻公仔`囍!
連LG同盧仔都幫吾到我XD''
1隻高飛`1隻系POOHPOOH`
兩隻我都甘中意XD'' 開心死!
之後臨走前影左D相`
就去左MK食野!
D公仔多到吧曬兩張橙!
隻特大既馬騮真系嚇死人XD"
盧仔幫左佢改名叫[田田]*
哇卡卡! 笑死! XDD; 開心的"
食完之後就各自歸家LU`
尼1日真系好開心NA`囍!*v*
希望新年可以有機去過啦XD''
13.1.2007
今日去左葵芳找老公打波!
*v*is超遠的!
不過為左君君老公`無所謂啦XD"
去到有大PO`家琪`第2個牙君`小豪`牙科`矮仔輝`我個2仔忠!
雖然不是特別好玩`
但佢地份人好攪野XD''
玩得好開心! x)`
走黎走去`玩黎玩去!
仲見到d牙差同d女仔系到嘈!
*v*`超攪笑的!
果然是小妹妹x)`哈哈!好串添我!
仲有牙科帶左佢條女黎@@`
oh`這女子 .. 我不說了!
之後玩到7點佢地送我去搭車!
佢地就計續玩!
今日真系好開心na *v*囍!
14.1.2007
今日牙媽1個電話來`
我就即刻飛去富善街!
無計-333-`佢做野無帶電話!
謂有幫幫娘親! 何況好耐無見佢!
掛住娘親牙嗎*v*!
之後見到媽媽,心情超開心的!x)`
娘親在賣衫衫`我就坐左系到陪佢!
無耐莫太黎到同媽媽傾計!
佢地傾個d話錯真系很那個`
攪到我眼濕濕..
坐左陣陪媽媽我就走左!
去左找LG`
沿途我已哭了!
1想起家我便感到傷心!
見到娘親甘辛苦`
個心已經不停系甘流眼淚`
唉 .. .
之後揾到LG`同佢周圍行!
傻傻的我已很累了!
真的累得恨`不想行路!
經常要他咩我! 囍`THZU`LG*
之後6點到就返左屋企LU`
mum, i am so worry you ..
|