按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2007 年 2 月 7 日  星期三   晴天


無M00D-3-`  

今日早返,因為要簽到同練波`
甘岩牙瑜今朝打比我,
話一齊早D返去開波!
之後同佢一齊返學..
無同到牙魚講>3<`SORi尼!
之後返到去,個網無左!
攪到無得開波,但要開網-3-`超無奈囉!
早會..
第1,2堂通識,激悶..
但1定要留心聽書,
又眼訓-3-`超難捱..
普通話,頂吾順要訓覺-V-`
小息,食朱古力比瑞蘭見到,收左..
叫我放學拎返-3-`討厭囉吾該!
之後兩堂化學..
兩堂都系到畫手發夢,
化學我真系無興趣..
Math留心x)`
上佩雯堂真是highthight的*v*..
lunch,落去打波!
英文,畫木台-3-`
因為是listening,不想上堂!
中文,悶極,捱到放學!
放學問瑞蘭拎返朱古力-3-`
之後去練波..
-3-`今日成日練波都好無M00D`
至於原因,吾敢肯定..
因為尼排好情緒化..
見自己打D波好屎-3-`
就興上加興,愈大愈無心機打!
唉;真系吾知自己做乜-3-`
系零零射射吾知點解今日甘,嗚!
練完波就同魚魚,玨欣個D返屋企LU..
PS:唉,真的很想很想很想你/33 \*

發表時間:2007-02-07 10:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片