今日去左魚魚屋企到唱歌仔`
囍'' 好耐無唱過..
種fEEl零射吾同既xD"
唱左陣`我地就去找勤仔佢地''
去到大元坐左陣`
過太和找仔仔玩AvA`
可仔返家洗頭''
xD''永遠都那麼可愛的牠''
令我1見到佢就即刻沖埋去..
囍! So Hight的x)`
之後就去籃球場`
勤仔就打籃球`
我同魚魚玩狗狗x)`
但都有打籃球`
無耐石仔返左黎''
見到成大班人`
好似吹雞甘''
點知真系打人喎 ..
甘岩莉莉又系到 ..
之後過左陣`佢地就散Band`
無野了!
甘岩有兩個小弟弟拎住個排球入黎..
我地就問佢借排球打喇''
打左陣弟弟們話要走..
之後比返個波佢地喇 ..
去WC`買食食..
返到去坐左陣就走LU`
today要thZ曬魚魚陪我Na>33<''
六年感情了`forever friend *v*..
PS: 我已沒事了, 所以大家.. 不用再擔心我吧!
MIZYOU*
|