今日都系搭二起身`
超吾想返學的!
同魚魚返學啦`
佢今朝成朝都吾講野,
相信她有心事尼,
問佢咩事但佢吾肯講..
甘唯有算Na*^*..
返到學校`睇書!
睇完書兩堂中文..
悶到傻左! 勁眼訓..
但系又吾得訓,慘慘*3*!
之後歷史堂..
*v*即刻吾眼訓勁開心..
因為我好中意歷史野尼x)`
小息訓覺xD''..
數學,留心的!x)`
兩堂英文!
留心聽書書,
之後睇左陣電視[衰鬼上帝]..
lunch`做功課!
兩堂物理,做實驗!
我不停甘系到玩..
*v*系到燒頭髮..
超級過隱喎`
[時]1聲就無左成半條頭髮..
哈哈,笑鬼死我!xD''
無耐放學..
吾想返團契-3-`呠!
之後就返左家lu`
今日就系好平凡甘過左lu*v*..
|