今日同魚魚飛的去運動場''
早會,講左1大論野之後就正式開始喇x)`
1開波就400米女子乙組..
有3個人無黎比賽,甘就無左lu..
我跑呀跑, 隻腳又柚柚地根-3-痛到我傻..
好辛苦牙跑得*3*,盡力啦,拎第4..
-口-`超吾中意喎,吾系我有腳傷我今本至少有第三,XD''哇卡..
比完之後要等lunch後我先有賽事..
甘就不停甘揾人簽名喇x)`
同軍男,魚魚個D一齊玩,開心尼XD''
12點幾就放lunch..
同魚魚,德德,家俊去魚滑食野..
甘岩葉志杰又系到.. 又串我 ..
去到邊都串黎串去都系個D野..
忍無可忍,火到黎埋,句句問候他的媽媽..
最後我就是勁睥佢,睥得佢勁行..
佢咩都吾敢講..
好有沖動真系好有沖動去揾茶淋佢囉真系..
之後吾理佢食野..
食完野,家俊走,我地返返去!
100米女子乙組..
打定輸數,隻腳痛成甘今本贏吾到..
-3-呠左之後我就跑喇..
哈哈,勁慢喎..
但系又吾想做最尾, 跑到最後先頂硬上發力..
遠處聽到家成幫我打起,xD'' 開心死,哈!
最後拎到第3..
-3-`衰D講句,我今次跑得甘慢都拎到第3,即系..
真系龜速,好佩服自己牙我@V@`哈哈!
4X400接力班際..
今次隻腳綁左賓帶..
希望盡量令佢吾會東筋..
第1棒牙迪,第2我,第3系SEVEN,第4系映彤..
隻腳好痛,真系追吾到..
號得好辛苦,最後比映彤由第4追到第3..
開心到喊左出黎XP''..
映彤超勁,1支箭甘勁追,超愛妳的XD''
拎到第三! x)`囍..
男子拎第1, 呀[行]哥超勁..
見佢由第2追到第1,跑步超勁牙佢..
攪到哎到把聲有少少痛,哈哈XD..
不過都值得,第1喎,哈哈!
之後號埋其他form個D今日就完左..
牙魚同S0菁個D同MISS YIP去食糖水..
因為MISS YIP好耐無返黎..
今日返左黎同佢去傾下計甘..
佢變左,至於變左D咩就等你地慢慢觀察啦,哈x)`
之後我地陪S0菁買褲,買完去M記坐..
牙德,我,魚,S0菁系M記到食野傾計..
傾左成個幾鐘,傾左好多野..
傾左好多好大個既野..
[大個女了,要成熟吧!]
x)`很好傾很好傾,
傾到7點幾先返家..
太好傾了,真開心x)`
隻腳還是有點痛,但是明天我會努力的!x)`加油吧!
不屬我的`
|