今日8點就起左身''
整野,整完野之後同魚魚去大家樂食早餐''
食完等埋玨欣之後去太和火車站集合..
佩妍就自己去上水..
去到太和等埋布甸同張婉就上車..
其他人都上曬車..
去到熱身啦,攪下攪下就比賽lu..
好慘呀-3-`成日都無落過場..
諗返起真系有點兒失望尼..
完全無落過場,未試過囉..
不過算啦..
Dior話吾放我落場吾系因為我D球技吾好..
系因為驚我緊張而陣腳大亂..
無得落場之嗎,-3-`當嘗試下尼種知味吧!
比賽對李家成,輸左!
只得張婉1個喊,流左幾滴眼淚就無野..
輸左就無得打,只可以等青少杯吧!
我地輸的不是球技,而是心理,完xD''哈..
比完賽同魚魚返大埔食野..
我地諗住去芒果大王,點知未開門..
之後去豆大,服務態度太好,激到我地走左..
去rainbow,野太貴..
甘去返芒大 .. 都系未開門..
最後就去左魚滑..
哈哈xD'' 超煩牙我地兩個,卡卡!
食食下玨欣同佩妍黎左啦..
之後我同魚早食完..
魚魚就陪我去大廣換襪..
玨欣同佩妍食完先找返我地..
去到個女人吾肯同我講換..
D態度系好差囉,話:[我吾理,我依加就系話吾換]`
-3-`我即使系佢鋪頭門口大大聲問候她的媽媽..
佢真系撩起我把火囉..
吾換0k無問題囉講真..
但系你尼個態度就真系車火囉-3-,呵呵!
之後吾肯換就去第二到買..
全花的絲襪,又是那麼貴的,不過無計,想新年著x)呵*
找返玨欣同佩妍後就去魚魚屋企唱歌仔..
超大聲的x)`
無耐勤仔黎左..
xD'' 開心屎,哇卡卡''
佢坐左陣聽我地唱歌就走左LU*3*..
之後我地4個就系牙魚屋企到發顛..
勁影相勁影相..
全部都系D樣衰照..
有甘樣衰我地就影到甘樣衰..
笑到我把聲沙左@@真系沙左..
哈哈,超開心牙XD''
玩完之後就食飯,我地系魚魚屋企食飯..
不過食得好少@@''
食完就落去打波..
家豪同昀鍚黎左..
一齊打波..
打左好耐, 無耐我地成班傾計啦..
中間發生左D問題,
不過系到就吾講喇..
我地六個人知就好了,對嗎!?
今日真系好開心尼..
x)*佩妍,玨欣,魚魚;THZYOU*
MIZ..
|