今日搭4先起身;
仲系要比老豆鬧醒的*v*,呵呵!
之後即刻彈起身整野!
搭7就出門口,極速呀xD''
同魚魚返學..
頭兩堂視藝.. 好悶-3-`
系到[跳]野,
光仔[跳]到流血*3*很不小心尼!
我到[跳]到甩左少少[彼]-3-`喔..
之後Math,留心留心x)`
小息訓覺*v*..
英文,留心留心>3<!
電腦,十年難得1次的聽老師指示去玩電腦-3-`
地理,無奈的留心聽書*3*..
lunch,落去樓下同瑜瑜個D打波..
XD''超開心的;
因為實在太耐無落過學校樓下打波喇..
都有成年喇-v-,呵呵!
仲中左波餅.3.成班系到笑我,呵`
中文,好快甘過左!
活動課,跳爵士!
做個D拉根動作都做左成堂..
系激悶囉吾該-3-`..
之後終於都播歌跳先有返心情*3*..
有部份吾記得左點跳 ..
所以我地跳黎跳去都系個幾個動作尼,囍xD''
放學,陪魚魚等牙德練完波..
之後再陪牙魚去找吉吉;
傾完就各自各返家!
牙爹打[媽]雀;媽媽不在家;哥哥未返家..
去買MM食*v*..
之後返到屋企食完野再同瑜瑜出去打波傾計..
勁耐無同佢出街打波傾計;
所以系超開心的xD''
系青公打左陣,但燈太暗 ..
去左籃球場個邊打*v*..
家豪同佩妍都黎左..
一齊打波>v<`超開心的!
我勁殺波勁殺波*v*,又球球殺到喎..
瑜瑜又[錫]得好喎,>3<所以打得好hight尼!
由於佩妍整親腳,所以只可以對住家豪殺..
>3<囍;家豪辛苦曬你Na`
今日真系好開心哇*v*囍!
T0瑜;要快樂的等待!要堅強哇;我愛妳尼>v<!
|