今日同瑜瑜出去大中行街`
我買左1對鞋同埋1件衫,
瑜瑜就買左1條褲x)`
之後行多陣就上左去瑜瑜屋企唱歌歌*v*..
超開心的xDDD''
4點到,瑜瑜差吾多時間返大陸..
我就走左去大廣到找牙魚!
牙德剪緊頭髮..
我就同魚魚行下街傾計..
無耐牙德返屋企..
我同魚魚系防屋處到傾計..
之後叫埋家俊落黎..
至到10:30,1直都系系防屋處個到玩..
得閒去買野食食下甘x)`
之後又勁跳舞,愈跳愈hight..
囍! 家俊就睇住我地兩個跳舞-v-,呵呵!
之後跳到甘上下,10點幾返屋企lu`
*魚魚;BeHappy哇*^*..
*[很想你-/\-`唉..]
|