今日同瑜瑜,玨欣,出mk行街街..
佩妍要找她的老師所以要遲D先黎x)`
家豪個D就去軍男屋企玩兼訓*3*..
去到Mk,行行行..
經過千挑萬選,我終於買到個袋同褲了..
仲同魚魚買左件衫,同款但吾同公仔x)`呵呵..
行到4點幾5點到,佩妍黎左..
一齊飛去影貼紙相*v*..
第1次影影得有D亂..
所以吾夕滿意,甘就再黎第二次!
有系有D亂..
雖然我個人覺得兩次都影得MAMA地..
不過可以同魚魚,玨欣,佩妍影相真系好開心尼x3`
攪掂曬D貼紙相就用手機影相..
影相影到上曬身..
狂影狂影 ..
魚魚成個人hight左影到XD'' 哈哈..
影完之後我同魚魚,玨欣個D返屋企..
佩妍同佢家姐就去行街..
今日就甘完左lu ..
囍! xD'' 巧開心尼!
只可以等吧*^*..
|