今日同魚魚出大中..
首先我地去吉野家食野..
食完上忽德屋企拎他給我的手信*v*..
完本諗住1上到去拎完野食就走xD''
點知佢屋企甘令又想留多陣..
我地勁系到玩..
無耐鋒同威上左黎啦..
我同魚魚入左忽德間R00M搗亂喎xD''
哈哈`玩到佢屎屎下..
囍!我知佢吾MinD的x)`嘰嘰!
玩到3點同魚魚走LU..
佢地都差吾多時候出Mk`
魚魚陪我去買野..
無耐勤仔過左黎..
陪佢去豆大食野>3<!
食完去左太和同仔仔玩*v*..
仔仔是超級kawaii的x3;啜啜'
系後樓梯坐坐,玩玩,x)傻傻的!
7點到我同魚魚飛的返去..
勤仔返家..
我就去左魚魚家玩,傾計..
[風風]成家黎左..
我超級突然,甘就有左40蚊喇-v-,呵呵`
睇返我地以前D相..
又傾返我地之前嘈交個D野..
大家都笑,哈哈XD'' 以前我地真系好傻尼..
11點到我就走左LU..
*知道了後,令我得了不少得著尼,thZyou*k
|