按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2007 年 3 月 3 日  星期六   晴天


happy*  

因為尋晚打波跳舞同夜返既關系..
攪到今日成12點先起身-3-..
而且仲系牙魚吾打比我都吾會起身尼-V-...
之後即刻彈左起身整野..
整完野同魚魚去昌運等盧仔..
之後我地就去左食m記..
食完上嘉俊屋企個後樓梯打[媽]雀..
打左成幾個鐘..
佢地打番,我又吾系好識打..
初初打的時候我是輸錢因為吾識打-3-..
之後慢慢打到中間..
佢地計我輸就吾洗比錢,嬴就收錢..
-3-但由於我真系吾識打既關系.. 1次都無嬴過..
打打打,打到6點幾-V-..
其間牙德黎左..
坐到超累..
打到7點幾.. 走去食野..
甘岩撞到家成個D..
去左澳門街鋸扒..
食吾曬,-3-`實在太多..
大家食完野就去左超級成後邊無乜人既地方影相..
XD''大家都影得勁開心..
我笑到痴左線..
勁系到發顛xD''影左好多低能相..
我地狂影狂影@@影左成個幾兩個鐘..
影到10點到..
嘉俊無啦啦走左-/\-`
又吾出聲走左人,是他吾開心NA..
打返比佢佢又吾聽我電話..
之後我地就無再找到佢..
去左那個rainbow食野-0-..
由於時間關系,沒辦法去好好食野..
所以先會去rainbow-口-`
25蚊1個所謂的大布甸..
就甘無左25雞T^T,呵呵..
食完之後就各自歸家LU..
TODAY IS THE HAPPY DAY`XD*

發表時間:2007-03-04 12:10 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片