今日同家姐返學啦*
已經系超吾想返學嫁喇-3-`
返到去啦,早會..
勁系到唉囉我=^=..
因為實在太吾想返學喇今日..
頭兩堂通識..
第1堂個時我還有精神聽既,仲好專心添..
不過1到第2堂就真系頂吾順..
講書揀筆記.. 尼D就等於學生既死刑`
-3-佢就系做尼D野..
攪到好鬼眼訓..
休息個時我真系吾想起身..
-V-因為實在訓得太舒服了..
之後普通話,睇戲!
小息落去找Dior.. 傾相相啦`
兩堂化學..
好眼訓好眼訓..
兩堂都系到中下中下甘..
之後突然之間..
我訓訓下後面傳黎D聲音..
之後我打開眼..
見到馬SIR系到用橡根射緊隻密蜂..
最後馬SIR勝利-3-..
隻密蜂真系比佢打中左,跌左落地..
我比馬SIR D行為嚇醒左..
吾再眼訓-V-超無奈`
NEXT,數學,邊抄化學邊上堂..
-W-`D數我真系明D吾明D..
尼1課真系難到我,慘!
LUNCH,同魚魚佢地一齊玩..
玩到傻左XD'' 傻傻的,囍!
英文,留心的,答中問題..
呵呵,有左三粒利士糖LU,X3*
中文,小測,時間緊逼..
寫字要寫得快,又多..
-3-所以好勁累尼攪到對手..
放學練波波..
練完陪魚魚買完野食..
我就同珮妍去食糖水..
去好好食糖水*v*,
食完啦,但我仲想食野..
於是就諗住去昌m食野喇,,
點知落大雨喎,系大雨..
我同珮妍過馬路個時勁浪背xD''
成身濕曬,笑鬼死我!XD''
至於我地笑D乜野?就自己黎問我吧x)`
去到昌m撞到kiki同思諾..
佢地無耐就走左..
珮妍都撞到佢個fD..
超令仔的吾好講笑x)`
食完後各自返家尼..
*魚魚,玨欣,珮妍;跟妳們1起我真的很開心XD''
|