今日諗住同瑜瑜返去開波,
點知佢話要覆診,上就吾返,下就先返黎..
甘我就同魚魚個D返尼..
好耐無試過系我等佢地lu,*v*呵呵''
早會..
頭兩堂視藝..
整那個什麼什麼板畫..
吾記得左個名-3-`
總之類似尼D野..
某人好黑人憎..
成村人都比佢鬧過..
光仔勁吾鋸,即使我見到都吾鋸..
Math,留心-3-`
小息,訓覺..
魚魚林打鐘前落左黎送左條電話繩比我..
xD''囍,開心死,thZy0U尼!
英文-3-`對卷,40/21..
雖然大部份人吾合格,但我都好吾滿意-3-`
又興了-3-`不過不太大火,呵呵@@`
電腦,激速地做左PowerPoint功課,喔喔!
地理-3-`發夢!
LUNCH,打波,打左陣去左睇佩雯才華盡顯在靈風..
可愛的佩雯當然系爆笑,
我愛她XDDDDDD''
LUNCH完中文..
又桂芝-3-`呠..
之後活動課x2`
跳爵士,highthight的x)`
不過D舞步好難記-V-`呵呵..
跳完即刻飛去練波..
今天揀正選星期日比賽..
吾知有無我份尼-3-!?
自問今日有好有吾好-^-5050甘..
做吾到正選我會顛..
不服輸的我..
在成績方面已輸了很多..
如果排球再輸,我真系會顛!
練到6點幾,原本仲未練完..
但約左牙魚出街;即刻急步返家!
返到家即刻整野..
之後出去,買朱朱力,買左成百幾蚊..
呵呵,睇在系情人節份上,洗多少少吧x)`
買完野之後,家俊出黎..
佢請我同魚魚食飯x)`thZY0U家俊''
之後去左翠屏到坐,傾計..
無耐我地就起舞..
同魚魚一齊系到跳舞..
哈哈,x)`開心的!
跳到10點幾..
返屋企,家俊送我地返去!
11點就返到屋企LU..
今日成日都好累-3-,
又跳舞又排球,系累中既累..
x)`不過也好,夠健康,哈哈!
腦海中有很多個[你]*
|