今日成7:30先起身-3-`
吾系牙瑜叫我返去開波我諗我都起吾到床..
之後即刻彈起床整野,
又要罰抄lu-3-`呠呠!
頭兩堂宗教..
其實吾悶的,只是我眼訓而已-3-`
Math,佩雯同我地傾計傾足成堂x)`
勁愛佩雯啊>3<!
小息抄遲到..
我抄左少系就比左健健同杰幫我抄LU>v<卡*
英文-3-`超悶,listening,吾聽!
電腦,留心!*v*..
地理,留心留心x)`
lunch廣成拉左我同狗狗落去食飯..
話要幫手佈道會..
-3-`我話吾想,想打波..
最後都系去左打波>P<`
中文-0-`激悶,好1個桂芝!
之後兩堂數學,對卷..
100/71*好1個71分..
-3-`令我心情down得很..
唉! 講解題目個時超比心機聽..
71分-3-`失望得很!
4點放學,同魚魚,牙德去大中..
期間撞到牙杰*3*好耐無見佢尼X)`
之後食下野行下甘,就返左屋企LU`
[好勝]令我的脾氣變得更差''
MIZHIM*
|