今日去左瑜瑜屋企到打[媽]雀.. 玨欣,我,珮妍同埋家豪.. 家豪中途走左.. 我地中途都去左買野食.. 買完野食上返去.. 我地系到傾計.. 傾D正經野.. 傾傾下就變到個場面顛曬.. 因為實在太多好笑野XD'' 大家傾左好耐好耐.. 有喜有悲有怒.. 傾到甘上下.. 我地打返[媽]雀.. 7點到我就返屋企LU..>3<* 朋友真好,我愛你們xD'' 瑜瑜,珮妍,玨欣,家豪,軍男,鈞暘,家成,殺魚,牙濤,盧仔*