今日同家姐返學..
佢無乜點出聲..
知道她咩事吧..
所以我都吾多講D咩了,唉..
返到去頭兩堂通識..
講畢業論文分析,留心留心..
普通話睇碟..
小息同玨欣牙昌一齊..
之後兩堂化學馬Sir吾系到..
加菲代左1堂,溫書..
又講選科D野..
我會揀入4A尼..
4A根本系無競爭力,真好x)`
NEXT空堂就溫書..
數學就努力甘聽書..
LUNCH同珮妍一齊..
英文.. 用心聽書啦..
中文不停甘勁寫字..
放學系系課室溫書..
溫英文溫到我傻..
又識D吾識D..
攪到我人都顛..
成拳打落張台到..
-3-雖然很痛,但是那刻我很生氣,呠!
4:30放,上左家豪屋企..
珮妍,魚魚,玨欣,家豪,牙昌系到..
佢地系到溫書..
我就自己系到溫..
牙魚6點走左..
之後溫溫溫..溫到8點同玨欣點返家!
今天就是這樣過左了*3*..
M*`要是愈喜歡你;便會愈逃避你的目光!-]
|