今日同家姐返學啦..
第一堂數學,大測..
唉,吾識,吾好提!
第二,三堂英文..
兩堂都系到發夢..
真系無乜心情聽書..
原因之一系因為班籃,好緊張xD"囍!
原因之二米因為咩囉..
[至於系咩就自己想想吧x)]
小息落去同瑜瑜個D食野..
揾佢揾佢揾佢,囍,終於都望到佢了XD*
之後中文..
樂兒無返就要我黎演講..
-V-真大鍋..
題目是[相見好 同住難?]
1出到去,開頭我都講得幾好既..
不到到中間就開始..
[我.. 我.我 ; 甘..甘,甘.. ;@ ..@.@]
就系因為甘,我就得到7分..
吾合格-3-,唉! 又要做那個什麼[MIND咩]了T^T*
NEXT音樂..
又系無心機上堂,緊張緊張>3<*
歷史小測..
40/29,吾洗留堂從測..
歷史我最在行嫁喇XD"哇卡卡..
LUNCH同瑜瑜個D去射波打籃球x)`
兩堂PE又無得上..
勁無奈,連續兩個禮拜都無上PE堂..
又要坐系課室到吾知做乜..
勁討厭-3-,又無野做..
又吾眼訓,但只可逼自己訓囉-3-..
訓訓訓,訓左1堂多D..醒左..
再誒多陣就放學LU..
捱得幾辛苦牙-3-..
打班籃,男仔輸左..
女仔第1場對3D,輸鬼埋-口-..
佢地個個都高過我成個頭-3-..
同佢地搶波好難..
又成日犯三秒..
*v*慣左打排球,之後隻手拎住左個籃球..
甘當然又比人BBB啦-V-`呵呵呵!
之後無耐第二場對3B..
我地的確系到打友誼賽..
XDD'' 1開頭就讓曬波..
[因為知道點打都吾會拎第1]
之後志文見我地甘玩法..
就暫停叫我地吾好再玩,正經D打返場波..
之後我地開始正常返..
不過都系讓波X33*
囍! 最後我地贏啦..
我地今場打得超開心..
完場個時仲一齊手搭手大叫尼!
吾同對3D甘..
對3C真打,對3B系玩!
也不錯吧x)`囍!
之後食左D野..
同瑜瑜佢地返屋企LU>33<啜啜''
M*
|