今日同家姐返學啦*
要睇書;-3-激悶激眼訓..
不過桂芝系到又無得訓-W-..
頭兩堂中文;玩分組辦論;好快甘過左`
歷史;之前聽吾到話要轉作業;但系我做左嫁囉..
之後佢又話吾理;照記名;0hShit \ 0/*
小息思諾暈左..
攪到全班無得放;但我吾知點解囉-3-''
之後我就同家豪軍男落去食野..
數學;玩[睥牌]喎佩雯;囍;超神奇的遊戲x)`
兩堂英文;MissYip無返;兩堂都煲碟xD''
lunch去左同廣成食飯..
打鐘就去左揾家姐傾計..
她哭了;不過都傾得0k..
傾完之後真系舒服好多尼x)`囍!
打鐘同瑜瑜個D上去..
兩堂物理;系圖書館過;因為要揾資料做作業..
由於我做曬;所以超級輕鬆尼A0A*
我借啲E話去WC..
經過佢課室;見到佢尼XDD''哇卡卡..
放學;去左睇珮妍打比賽..
吾洗講;當然系贏啦>3<啜啜卜..
囍! 之後無耐我地就返屋企lu..
>v<*M
|