按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2007 年 4 月 17 日  星期二   晴天


417*  

由於今日返學校開波.
所以7:25分就出門口同瑜瑜返去開波.
返到去開左15分鐘波就打鐘lu.
集隊個時真系熱死我-3-`
上到去.第一節數學.
留心的聽書,時間過得好快,又到下1堂.
兩堂英文. 頭個堂做listening.
另一堂就睇VCD..
我過於眼訓,無睇到,訓左.
訓到打鐘,小息落去揾瑜瑜佢地x).
-v-`無M00D. 唉!
小息完左中文堂..
半發夢半留心甘過左.
唉. 無計尼. 一諗到甘樣我就單曬.
NEXT音樂堂,唱歌.
歷史. 得58分-3-呵呵.
雖然系好吾鋸;但既然自己當初無溫到書..
有尼個結果都算執到*^*哼.
lunch落去找佢地啦.
好悶甘過左. 發完1次呆又發多次呆.
諗完又諗-3-愈諗愈吾開心. Shit`
lunch完左兩堂PE.
打[魚]毛球;真好真好X)`
放學去睇家豪比賽.
家豪;珮妍;玨欣;瑜瑜;軍男;牙昌;鈞暘;文仔;我.
飛的過太和體育館.
去到佢地就比賽lu..
睇得超緊張.因為打得好激烈@@"
我地入完1球之後;對方又入1球.
D分數好接近..
所以我地都好比心機甘打氣>P<"
文仔同家豪都打得好好牙.
由其時[他]真系打得好好嫁,仲好型添;囍XP*
不過最後都系輸左T^T唉.
完左比賽後.我地就各自歸家了`

朋友仔*- 我愛你.
希望你們也是同樣的愛我.

mmMmmmmmmMMM`

發表時間:2007-04-17 10:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片