今日2點幾過左瑜瑜到睇犀照.. -3-完全也不覺恐怖;只是有些少緊張而已! 睇到4點半睇完;等埋玨欣去大中行.. 拎左D野甘啦;行完之後去瑜瑜家! 我地睇那個什麼什麼吾知乜東東.. 總之就系彊尸個D野;超級核突.. 珮妍都黎左;之後我地4個女仔邊整拍甲邊睇.. 囍!佢地個個都整得好令尼.. 但系我D指甲短所以整得吾令XD'' 卡卡.. 睇完套戲整完指甲無幾耐8點我就返家LU.. 今日就系甘過左喇>3<囍!` MMMMMMMMMMmm*