按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2007 年 4 月 2 日  星期一   晴天


沉悶的1天*  

今日同家姐返學啦*
同佢多野講左喇終於,太好了x)`
第1節歷史;識D吾識D甘啦..
-V-尋晚都無溫過書;系甘上下啦下!
小息同瑜瑜佢地一齊..
瑜瑜同珮妍玩個D野玩得好hight*0*..
我同玨欣企埋1邊睇住佢地勁笑xD''
第2節電腦;基本上亂做N勁多題無做到..
可以講話交白卷嫁喇..
-V-算吧啦;鬼叫尋晚返大陸拜山拜到成10先返黎咩@@`
之後放學同瑜瑜玨欣走..
買左野食返屋企食;11點半就出門口..
返學校考中文演講..
返去期間天色突然變暗..
D黃葉隨著風甘吹吹吹,個情景真系令到不得了!
真系難得1見既奇景;講真的!
-演講考試-V-又是桂芝;亦不是很驚..
小組討論個時見到牙[密進陰]先生幾鬼驚@@`
對手不停甘攪筆;勁緊張喎佢;超可愛xD"
而我就1D都吾驚喇-V-仲勁笑!囍..
考完諗住返家;點知落大雨;超激動!
之後等左半個鐘到,期間撞到牙斯同牙斯不停甘傾計..
返到屋企睇0P*v*是超好睇的!
囍!今日就甘完左lu*3*..

[讓我主動親近人]`
即使很難成功我也要努力..
把悲傷的埋藏於心內..
心裹要想著..
[這刻是會過去的]
要努力的面對...

M*

發表時間:2007-04-02 10:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片