今日同家姐返學*
返到去見到珮妍好嬲好吾開心>^<''
嗚.. 珮妍BEHAPPY牙`
打鐘,上去,開始UT..
英文識既都-3-`
不過吾肯定D答案岩吾岩囉..
小息同瑜瑜個D一齊..
原本佢系到嫁,點知無啦啦又行開左喎..
嗚.. 好吾知點甘T^T..
小息完.. 測地理..
都系啦,都識既,只系吾肯定個答案囉XP''
之後又到小息啦-v-..
又系甘.. 打鐘上去測3CAMBY..
0hShit`45分鐘要做成份MC,5版問答..
就甘睇落去我都已經thE彼左-v-..
仲點有信心做尼份卷牙-3-..
最後我都系識D吾識..
算吧-3-`我自問今次無乜點溫書..
之後放學,同瑜瑜佢地走..
過左十字路之後大家又企左系到傾計講笑..
軍男系到扮豆雞眼,勁似白痴仔XD''
我同珮妍都笑死左>v<哈哈*傻瓜..
無耐大家散BAND,各自各返家..
今日就甘完左lu..
*Mmmm ..
|