今朝超累;攪到遲左起身..
結果遲到-3-呠呠!
周會;中國文化欣賞周;
什麼什麼問黎比賽;悶悶`
兩堂生物;神奇的是我竟然吾眼訓;好留心甘聽書*3*..
小息;李曉欣幫我做中文個演講稿,S0THZYOU`x)
我就落左去同瑜瑜個D食野..
唉,鈞暘講D野又整嬲珮妍了..
攪到珮妍勁火爆,
玨欣又好吾知點就喊左出黎..
-/\-`0hShit..
打鐘返上去,送埋玨欣返課室..
甘岩見到佢喎xD'' 卡..
英文;有老師睇堂;
我抄埋個演講稿就即刻專心聽書`
中文;好快甘話左..
電腦;抄遲到;叫葉志杰幫我抄電腦筆記,THZYOU尼*
lunch,魚魚同玨欣就去左打籃球..
我同家豪個D打排球..他也在尼>3<*
兩堂通識;由於書的內容實在太悶..
所以成班過左1堂之後已經頂吾順..
個個都勁眼訓-v-..
就連光仔都黑眼訓,見住佢黑眼訓,真神奇!@@
可想然知,通識尼課系幾甘悶-3-呠!
但我吾知點解無黑眼訓@@..
今日成日都好精神;吾知點解;真神奇!
但成身都好累甘解囉*w*..
放學佩雯黎左.. 對BCA!
我80/66,-3-不過我系抄人地既..
佩雯見到我甘高分,系到大讚我..
我勁吾知點-3-,真系吾想佢讚我囉講真..
因為都吾系我親手做既,只系抄答案..
簡單講句:心之有愧T^T.. 嗚*
攪掂曬D野,就去練波喇..
我練波前就食左個布甸..
軍男,珮妍,家豪,牙昌,鈞暘..
個個1見我食第1啖就即大叫[肥1磅喇!]..
佢地系到勁串我,話我成日食野XD''..
真系大吉利士詔你地哇>V<*呵呵!
練到4點搭9落話富善..
我同牙瑜無落到去.. 因為練波實在太悶了-3-`
因為無曬比賽打,所以真的很悶尼..
我同瑜瑜食埋野..上六樓找珮妍佢地..
佢地同HANDSOME SIR彈結他尼..
HANDSOME SIR同鈞暘勁似樣-v-超無奈..
呵呵`xD'' 大家都甘令仔.. 說笑A0A`
之後等埋軍男就一齊返家lu..
佢地邊行邊個D淫野-v-超無奈..
之後我聽到佢地講乜喎..
我就好大聲而又吾小心地講左句.. .
[下!乜軍男你日日打飛機嫁!@@]*
之後全場爆笑>v<,軍男勁無奈!
哈哈,對不起尼牙仔><`
因為我無諗過我講既時間成條街會甘靜-v-..
囍!>3<之後大家齊齊歸家lu..
|