今日7點起左身沖涼..
攪到好曬8點幾去到家豪屋企..
之後再陪珮妍過運頭換衫衫..
再去火車站同文仔會合..
之後飛過去上水睇佢地踢學界..
2:1勝出x)`0hyeah..
NEXt去食野..
珮妍介紹的個間野D野超級好味..
XD''超級飽尼!呵呵*
食完就去藍華蒲幫珮妍執屋..
由於成半年無返過黎..
所以D野勁亂,超級多塵..
我超級努力的幫珮妍執屋..
因為我真的很想幫助妳..
無耐軍男同老雯都黎左..
我地由兩點幾執到五點..
之後出返大埔揾瑜瑜同玨欣..
我地去左賣書;但賣吾成尼..
甘亦都無辦法了..
珮妍成個人散曬..
超級累超級火爆..
唉;見到佢甘我都好吾安樂-/\-`
之後瑜瑜同玨欣走左..
家豪又要返屋企拎錢買PSP..
文仔同軍男陪家豪..
我同珮妍就去左昌M揾牙昌..
坐左陣傾左陣計甘..
無耐牙昌去找他的爸爸食飯..
我同珮妍就系M記等家豪文仔..
軍男就返左屋企..
我同珮妍邊等邊訓;-3-系M記到成個訓左系到..
*v*真系吾好意思,,
無耐家豪同文仔黎左..
家豪見珮妍甘耿就叫我地系到等佢..
佢買完PSP就返黎..
我又訓吾著;系到呆坐等珮妍訓..
-v-悶到極點!
珮妍醒左,就去揾家豪佢地..
買完之後一齊返富亨..
之後我就返左屋企LU..
*珮妍;願我能為妳分輕一些負擔`所以我會盡全力的去幫助妳x)`
|