今日同瑜瑜返學.
又返學校開波LU.
開波其間我系超級眼訓的-3-`
打鐘.上課室.因為要睇書啊.
上到去無睇到書.
睇學校派個張紙.入面有D野睇.
睇完之後坐系到等打鐘-3- 呵.
好眼訓牙陰公T^T.
NEXT兩堂中文堂.
雖然系眼訓,但都頂住.
好留心甘上堂.話甘快又過左兩堂lu.
NEXT系歷史.正!
熱愛歷史的我好專心甘上堂啊^0^.
無耐又小息lu.
同瑜瑜思諾佢地打波波x)`
之後系MATH.留心留心!
英文連堂.今日兩班一齊上.
因為MissYip有D野做所以頭個堂無上黎.
MissANN就幫我地對返尋日做個份卷.
-3-愈改愈興.因為錯左好多!
超吾鋸超吾鋸超吾鋸.
但我都忍住啖氣,無爆到出黎.
因為我知道我需要忍耐.
吾可以成日發自己脾氣的.
最後都系合格;但系岩岩好合格.
不過算啦-3-呠呠!
lunch同瑜瑜軍男鈞暘思諾打波.
兩堂物理.物理我竟然合格左-3-真0咀.
由於今次系志文Sir既最後一堂T^T.
佢要出去讀書.所以吾教書住.
所以同我地對完卷就一齊傾下計攪下爛夾甘就過左lu.
我會掛住你嫁志文Sir`>3<
放學.就同瑜瑜佢地打波.打到5:30就大家一齊歸家lu`
今日就系甘完左喇0ver*
419*陳文仔之生晨.
文仔生日快樂*囍!
|