今日成12點先起身.
尋晚訓得勁好.超舒服.囍x)`
起身刷牙洗面.
我的母親大人難得地整左炒飯.
我當然乖乖地去食啦.囍.好味味`
誒左1陣之後.就揾左魚魚.
過左佢到.玨欣都系到.
之後等埋牙魚整野.
佢地陪我出大中睇衫買衫.
魚魚試完1件衫又1件.
囍.因為佢覺得著得好怪喎>v<.
所以不停甘換尼.哈哈`
換好衫衫之後我地就出發喇.
有玨欣系到.我就吾洗擔心我會買錯衫了x).
最後我就買左兩件T.夾埋60蚊.
也不是很貴吧*0*.
買完之後就返富亨租碟煲.
我就借左子狐物語.
魚魚借左心想事成.
玨欣借左父子x).
我地三個就夾錢借左沖出水世界.
[如果無記錯個戲名的話@@]
買埋野食後就上魚魚屋企到煲沖出水世界x3`
睇左一半突然之間從新黎過.
佢系DVD又無B碟-3-.但只有一半.0左咀.
之後就睇心想事成@@.
睇耐左.玨欣同魚魚話套戲好悶*3*.
但我就覺得都不是太悶.只是吾系幾好笑JE.囍x)
睇完之後我同玨欣就各自各返歸lu.
今日就甘完左喇xD.
MMMMMMMMmm*
|