今日遲左起身.
所以無返到去開波,自己返學.
由今朝起早會排隊既次序吾同左.
排左系後排.
可以完完全全望到佢牙,哇哈哈xD"
頭個兩堂系宗教.
個時系勁眼訓,已經訓左系到,起吾返身甘.
哈哈.岩岩到第2堂個陣建群叫我去洗個面.
1返到黎,醒神曬x)`
之後好留心甘上堂@@.
系到講世界未日,正野,呵呵*
NEXT系數學.好努的!
小息.同瑜瑜傑地一齊x)`
英文堂.教作文.教完就返屋企作-3-.想死!
我吾系好留心聽書.抄完D野就算數.
我同映彤系到傾班排D野.
LCK不停系到講話吾識打吾識打xP.
但吾識打都要頂硬上哇*^*.
電腦. 自己做自己野.
地理.對卷.合格左.算系甘啦.@@呵!
lunch打波*v*.
中文. 半專心半發夢. 喔-v-`
活動課; 跳舞.
愈系跳我就愈蚊-3-.因為覺得自己跳得吾好!
個時系勁勁勁勁想爆的.呵!
放學.魚魚同玨欣去左參觀.
我就同牙昌軍男鈞暘家豪珮妍打波.
見到超級大個太陽,shit*
打到5點幾.佢地終於返來咯!
無耐我地打多陣波甘就歸家喇.
今日就甘完左喇0ver`x)
MMMMMMMMMMm*
|