按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2007 年 2 月 12 日  星期一   晴天


腳痛痛痛痛痛`  

- 同魚魚返學..
- 頭兩堂系通識,但加菲有事要做,所以第二堂先返黎![超眼訓的]`
- 第三堂普通話,睇電影[激眼訓]`
- 小息,訓覺![超舒服的]`
- 之後兩堂化學,做作業做左兩堂,太好了!
  [由於我無帶作業所以要罰企,但馬sir太好人..
 
見我系科長成日服務大眾,我企左陣就吾洗企lu,XD'']
- 數學,吾太明佢講咩-v-`由於時間關係,所以明天計續!
- LUNCh,G0 t0打波x)` [家成串我殺波個D姿勢@0@哈,]`
- 英文, 發夢-3-` [尼排成日都系甘!]
- 中文, 不留心不可!
- 放學, 去那個什麼什麼增潤班畢業典禮.攪到要遲E先可以練波..
  [個名就好似好勁甘-3-,其實只系小兒科!]
- 見到有D老人黎左.. 其實系黎傳道講見證的`
  [其實我覺得很95搭8-3-`增潤班點解無啦啦變左宗教]
- 聽佢地唱歌,睇佢地跳舞,佢地最大都有成90歲..
- 佢地講下佢地既人生經歷,有病;賭徒;飛仔..等等都有..
  [聽下佢地講野都無防既X)]`
- 4點幾, 退款,拎埋錢即刻飛去練波-3-`
- 由於我們比賽落敗,所以依加主力訓練C Crade,所以都幾悶下..
- 打到6點幾就同魚魚一齊返家lu >3<`
- *MIZ /33  \..

發表時間:2007-02-12 10:32 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片