today對[陳容]`
大家都好驚!
今朝就系學校練左陣波`
無耐就去體育館`
系個到勁打波`
因為無人比賽`
到到比賽`大家都好緊張!
因為上年輸過比佢地`
所以真系好驚`
第1場我無落`
第2場我先落`
落到去成身都系振緊既*3*`
但又吾會真系怕到彊左=3=`
打打下我開波`落左!
個時已經好吾妥`
dior即刻換人`
=3=`嗚..
跳左兩次屎啦`
最後輸左`輸左兩分!
但系無喊到*3*`因為今場打得好好!
而且總算輸吾曬`
仲有得打!
檢討完畢..
同大家去買聽日BBQ既野!
陪吾到LG` *^*..
之後買左好耐`
即刻返屋企放野食換衫`
同LG出去食野`
個肚餓到乜甘=3=`
去左食M記 *v*..LG比的!
食完之後就周圍行下甘`
7點到我就返左屋企lu`
PS:下次比賽我地1定會羸的=/\=`
|