按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 12 月 18 日  星期一   晴天


12月17,18日*  

1217*
今日去葵芳揾君君相公個D打波!
期間我搭錯車`47X既奏石村`
1落到車-33-''0曬咀!
個時好驚驚*^*因為吾識人吾識物`
後尾先知道原來我搭錯線`
-33-'' 應該搭第二架47X先岩`
之後又要返返沙田再去葵芳`
-V-'' 攪到自己浪費左D車錢..嗚`
去到葵芳揾人再揾人`
由於太多人放飛機`所以好少人!
期間有班仔話無女所以走`
好彩我吾識個D仔JE ..
如果識既話我真系鬧佢地`
-33-'' 完全吾知系咩人囉班仔!
佢地走左`就得返我`YIU`君君`牙康`嘉琪N瑩`
好少好少人*^* ..
打波*V* 好開心!
牙康又系到攪攪振!`*33*
不停甘玩玩玩XD`囍! SO累尼!
無耐有班女問我地借波喎.. [牙君識的`但吾熟]
明顯地她們是一班是非婆 -33-''
十分之不知所謂`
我是超不滿的*V*`所以打多陣就走左!
之後去左公園坐啦!
無耐去食野`
買打拎走去運動場個到食*V*`
期間甘岩撞到可盈老師`
超驚訝的`竟然會撞到佢!
佢養左隻狗狗*V*甘岩系佢架車到!
甘就梗系錫餐飽先走啦XD`
囍! 玩完之後我地就去運動場食野!
食完走人`諗住返家`
後尾約左牙濤出黎陪我去食糖水*V*..
但佢又系屋企食飯要等下佢`
期間買左份禮物比佢`
佢黎到之後去RAINBOW食野`
送禮物比佢`A_______A 佢話好中意!
XD希望佢尼句系真心的吧!哇卡~
食完RAINBOW(佢請AVA)再去傷場叫佢買盒朱古力比我!
XD`佢又肯喎`哇卡卡`真系乖仔!
佢話會記住今日的`XD哈哈!
我諗大家都明白佢尼句系咩意思啦XD!?
食完之後10點幾大家返左屋企LU ..
>33<`thz you na`牙仔!`嘰*

1218*
今日同家姐返學啦xD''
第1,2節系通識`
份卷雖然系合格 ..
但比我想像中既差-/\-嗚`
對完卷傾班會`
第3節普通話`吾合格-33-'' 算!
小息`落去揾老師`
第4,5節化學`吾合格`!唉.. 罰抄了!
第6節數學`計數的*V*`
小息`罰抄!
第7節英文睇戲xD''嘰!
最後中文`傾班會!
聖誕+班衫100蚊 -33- oh`
超吾想比的!`
因為某D我既個人原因`..
所以真系吾想比 -/\-`嗚 ..
返家買飯盒食`
食完去練波!
練完波等康樂D人黎`打Friendly`
-33- 2:1`我地輸左*
但其實我地既實力系勝過佢地的!
尼樣我覺得系真囉-33-''
系學界我地系絕對絕對吾會輸比佢地的!
睇住黎吧xD''

發表時間:2006-12-18 07:58 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片