哎`又好耐無打日記尼>v<!`
今日睇書la`
之後中文x2`勉強地過左`
中屎`諗住有卷派 ..
點知都系得個吉`個時勁失望`
等左成個幾個禮拜都系吾派卷`
攪到即時定曬型`
即時吾想上中屎`
不過等卓太講講下又幾好聽`
之後都系聽返書 -v-`
小息`ZZZZZZZ`訓得好舒服x)`
MATH`計數計數勁計數`哈哈!
都幾好玩既`因為我識計牙嗎`
如果吾識計的話我就吾會甘講嫁喇`xD呵呵*
英文x2`對完作業睇魔怪屋`-33-好睇!
lUNCH同狗狗落去同廣成食飯`
傾左好多野`都幾好牙 x)`
物理x2`今次真系好勉強甘過左喇`
因為真系吾多中意物理`
如果志文系教書教得吾好既個D老師的話`
我真系死比佢睇 -V-`
不過好彩志文吾系JE , 呵呵`
放學`無FRIENDLY`返家LU`
今日就系甘過左喇 x)`
|