今日同家姐返學la` 之後開波` 兩堂通識`幾好`! 普通話超悶` 小息`做野! 兩堂化學` 都幾好la -v-` 牙馬SIR好鬼好笑! MATH真系好開心! 佩雯教書好正 xD` lUNCH`悶! 英文`口矣! 悶到無奈! 中文`好快甘過左! 放學系學校猜下波` 4點幾過左富善練` di0R無返` 開波都開得幾好` x) yhyhyhyh`! 練完波就返左屋企lu` 即使只是些簡單的88` 我也會感到安慰` 同時也很難過`*