今朝同牙魚返學la`
上完早會無lala話F3要上禮堂`
初時我仲以為系上年既F3`
果然仲系吾慣依加既自己系F3尼!
上到去聽F3升學講座`好突然尼!
只系講左15分鐘JE`
都好的`比D料我地睇下點揀科 @3@!
之後上通識`分組上堂LA`
數學`幾好的`留心留心!
小息全班去413 CHEAK返數學暑期功課!
我明明有做旦無紀錄 -v-` 0咀!
甘老師就比我返屋企做`
吾屎留堂`不過我諗結果都系1樣 -.-`
1定吾會有紀錄lo` 超無奈! =/\= 吾知點算!
兩堂化學`馬sir超攪笑 >v<!
雖然佢真系好惡`
旦起碼上堂應該吾會太悶先la -v-!
普通話`淑芬玩遊戲 -.- !
lunch`激悶! 無野做!
英文`默書`叻女識曬 *v* !
中文留心尼`
之後放學就見香蕉傾返做PF既事`
佢話系有試用期`甘我,SEVEN同SUESAN都試下la`
傾完去左幫手選拔!
比我想像中有D人打得好尼 *v* !
希望佢地入到la`呵呵! >v< ..
選完就返屋企lu ! 今日就甘完左lu *^* o屋!
|