按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 9 月 11 日  星期一   晴天


涼極了`  

   今朝同牙魚返學la`
   上完早會無lala話F3要上禮堂`
   初時我仲以為系上年既F3`
   果然仲系吾慣依加既自己系F3尼!
   上到去聽F3升學講座`好突然尼!
   只系講左15分鐘JE`
   都好的`比D料我地睇下點揀科 @3@!
   之後上通識`分組上堂LA`
   數學`幾好的`留心留心!
   小息全班去413 CHEAK返數學暑期功課!
   我明明有做旦無紀錄 -v-` 0咀!
   甘老師就比我返屋企做`
   吾屎留堂`不過我諗結果都系1樣 -.-`
   1定吾會有紀錄lo` 超無奈! =/\= 吾知點算!
   兩堂化學`馬sir超攪笑 >v<!
   雖然佢真系好惡`
   旦起碼上堂應該吾會太悶先la -v-!
   普通話`淑芬玩遊戲 -.- !
   lunch`激悶! 無野做!
   英文`默書`叻女識曬 *v* !
   中文留心尼`
   之後放學就見香蕉傾返做PF既事`
   佢話系有試用期`甘我,SEVEN同SUESAN都試下la`
   傾完去左幫手選拔!
   比我想像中有D人打得好尼 *v* !
   希望佢地入到la`呵呵! >v< ..
   選完就返屋企lu ! 今日就甘完左lu *^* o屋!

發表時間:2006-09-11 06:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片