尋晚同牙欣出去`
去左萬利食飯`
食完就行左陣街`
之後入海濱`
邊傾計邊行`
話甘快又到碼頭喇`
1去到就見到隻狗仔`
乜都無講到我就沖左埋去喇!
佢系激可愛嫁 >w<`
只要主人話[ 你跟姐姐走la`我地吾帶你喇 ] ..
類似尼D說話尼`佢就會[汪汪]甘叫嫁喇 *
即系話吾想既意思` 超有性牙佢 !
haaaaaaaa`仲系女仔黎嫁添`叫絲絲!
而欣欣就驚到郁都吾郁喇` >v< kaaa..
無耐又無lala落雨喎`
全部人入左附近個亭到`
當然我又同狗狗玩la *v* ..
玩玩下見到佢隻眼[突]左出黎`
之後個公公話佢有白內障`
而另1隻就天生出黎就肓左`
聽到個時0左` 超慘的 *^* !
不過好彩個主人有帶佢去睇醫生`
遲d會做手術`成二千幾蚊`
haaaaaaaaaa`絲絲有尼對甘好既主人真好 *v* ..
所以我都安心尼 ! /\/\ *
無幾耐佢地就要搭車車走lu`吾捨得尼!><
旦欣欣付出左佢最大既勇氣 ..
摸左絲絲1下` 哈哈 , 神奇地尼欣欣 >v<!
之後我地就行返出去大中`
諗住等埋榮榮食糖水` 點知佢又吾打電話黎!
我地等左好耐` 邊行街邊等 !
旦最後吾耐煩吾等喇 * 我同欣欣去左rainbow食野!
之後因為聽左d野` 即刻成個人down曬 !
當眾喊牙` 好瘀牙!個個望住曬!
口矣!旦系真系好hurt牙我`
為左佢而當眾喊` 真系好失敗牙 *^* !
口矣!不過我吾會再甘嫁喇!
旦系佢真系好過份lo` 口矣!不過佢都吾會知嫁la`
真系好討厭lo吾該 ! .. *^* 口矣!
食完野之後就打電話比榮榮`
諗住叫佢同肥謙陪牙欣行返屋企`
因為驚驚尼` 又落雨又行雷 >w<`
之後榮榮應成左既`
旦過左陣都吾見人`我地又再打電話比佢地 !
之後Max聽左` 佢話榮榮踢緊波lo`
無野好講了!欣欣飛的返去!
我就自己行返去喇!
途中心情好差!又落好大雨!
勁踢水`對鞋入面全部水`
口矣!真系吾多開心!
之後就返家沖涼訓覺lu`
今朝練波` 系最後1次練喇系暑假入面!
di0R吾黎我地自己練!
開左三場Game` 最後個場我做Santer [ 吾識串`自己拼出黎la`+w+]
覺得Santer都幾好玩`
不過我系第1次做` San波吾系幾好!
旦有時打左d好球出黎 *v* .. 嘻嘻 !
練完之後我就去左大中`
交電話費同埋買傘`
行左陣就買埋車仔面返左家`
仲買左好多日本野食添 *v* .. 正!
kaaaa`下午去左濤屋企`
諗住同佢個細妹玩`
旦要系個間吾知咩所[ 類似扥兒所個d ] 臭佢返家 ..
點知佢又訓左覺` 無得臭 =/\=`
口烏` 見吾到我個女喇 !
之後同牙濤傾左陣計 ..
甘岩我打電話比牙魚佢又系樓下!
所以同佢一齊走lu ` >w<
|