今次系系靈風既第3次開學`
今朝同牙魚返學`
突然之間著校服好吾慣尼`
1返到去就勁多人 -0-`
D F1 超準時尼`不過系甘嫁喇 !
初黎報導吾敢犯D咩事`哈哈
之後就集隊`有點兒迷茫`
企系到發呆 -V- 系超熱的`
之後上禮堂 { 開學禮 } `
超凍的-0-`坐正冷氣位又無著冷衫`
坐左成日都系系到振既 -W-`
連加菲都問我系米好凍見到我系甘振`
>v< 哈哈` 不過都無計la ! 要忍尼`
仲黎左幾個新老師`系超多的尼! *v*..
開學禮完左上課室`
攪返D雜務` 超多野派的尼!
加菲講D野又好笑 -V- 超開心的 !
有加菲做班主任`系幸運中既大幸`呵呵!
小息`同JOFFY佢地系到玩 >V<`
個個都好耐無見尼! haaaa`都好開心牙!
小完息又攪返D雜務`之後就走得喇 !
個包包是超重的 >口<` very shit !
返到屋企`牙魚話我知今日牙欣喊`
因為SOWINGYIU整佢`0咀的!
你洗吾洗甘賤格牙`用水淋人`
人地又無得罪你`都十下十下既`
你真系好cheap囉無lala攪人`
我點都吾憤氣嫁喇`
你1定有報應嫁你`正1賤人! [ .\ /. ]
|