今日系屋企睇女排`
完本尋日去紅館個時想買埋今日既飛`
旦系個時又話買曬`
攪到要系屋企睇`
系電視睇見到入面全場無個位系空既`
仲比我見到stephy系到添牙 T^T ,
個時真系激激激激死我喇 ..
最衰尋日d飛買曬la`
如果吾系我都可能見到stephy嫁 ..
=/\= 口烏口烏 ..
見到中國贏左俄羅斯我系激開心的 *v* ..
旦泰國就輸左比阿塞拜彊`
但都只系差小小je ..
現場觀眾個個睇到勁hight ..
如果我又系現場就好lu`
口矣,超想去 >/\< !
不過算la` 都睇得開心既 +w+ , 呵呵 !
夜晚`7點幾牙欣突然間叫我出去 ..
話陪佢去買銀包喎` 我問媽媽 ..
厄佢話去打波,點知得左`吾系佢吾比嫁>w< ..
開心` 之後系車站等左陣`
牙欣飛的黎左`專登飛的黎添`haaa ..
之後就行大中睇銀包`
買左之後就周圍行`
行行下就過去大埔墟個邊 ..
行下行下突然有個單車佬系牙欣格離衝過黎 ..
之後我即刻拉走牙欣`
我地兩個都比個單車佬嚇親 -w-`
個男人真系好似顛顛地的`
周圍既人都望住曬lo` ohohoh >0< ..
過左陣無事計續行街`
買左好多美味的野食尼>v< haaa ..
無耐就返富亨行左陣傾陣計就各返家了! *
|