按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 8 月 20 日  星期日   晴天


中國女排勝利*V* ..  

   今日系屋企睇女排`
   完本尋日去紅館個時想買埋今日既飛`
   旦系個時又話買曬`
   攪到要系屋企睇`
   系電視睇見到入面全場無個位系空既`
   仲比我見到stephy系到添牙 T^T ,
   個時真系激激激激死我喇 ..
   最衰尋日d飛買曬la`
   如果吾系我都可能見到stephy嫁 ..
   =/\= 口烏口烏 ..
   見到中國贏左俄羅斯我系激開心的 *v* ..
   旦泰國就輸左比阿塞拜彊`
   但都只系差小小je ..
   現場觀眾個個睇到勁hight ..
   如果我又系現場就好lu`
   口矣,超想去 >/\< !
   不過算la` 都睇得開心既 +w+ , 呵呵 !
   夜晚`7點幾牙欣突然間叫我出去 ..
   話陪佢去買銀包喎` 我問媽媽 ..
   厄佢話去打波,點知得左`吾系佢吾比嫁>w< ..
   開心` 之後系車站等左陣`
   牙欣飛的黎左`專登飛的黎添`haaa ..
   之後就行大中睇銀包`
   買左之後就周圍行`
   行行下就過去大埔墟個邊 ..
   行下行下突然有個單車佬系牙欣格離衝過黎 ..
   之後我即刻拉走牙欣`
   我地兩個都比個單車佬嚇親 -w-`
   個男人真系好似顛顛地的`
   周圍既人都望住曬lo` ohohoh >0< ..
   過左陣無事計續行街`
   買左好多美味的野食尼>v< haaa ..
   無耐就返富亨行左陣傾陣計就各返家了! *

發表時間:2006-08-20 06:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片