今日系第1日正式上堂`
第1堂MATH`佩文好攪野`
雖然我好討厭MATH`
旦如果系佢教的話都吾會甘悶!
起碼識講笑 *v* !
之後兩堂英文`有分兩個老師!
我跟左個無甘惡既老師`叫miss yip!
哈哈`新黎老師`吾知佢識吾識教書!
-0- 不過都系算吧la!
小息`落左去揾dior!
之後中文`桂芝講埋D好鬼嚴既野`
真系好討厭D老師1入黎就講規則`
=/\= 咳咳咳咳咳 ..
音樂`CLARA教`開心的 *v* haaa!
中屎! 卓太教`第1堂就開波`
旦系佢講書超生動`
什至好過德茵`我中意尼 >v< kaaa!
lunch` 悶 .. 無野做 ! 口矣!
之後PE`無帶衫! 幫手畫波波 -v-!
無耐放學就返家了 ! 口矣 ..
|