按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 12 月 16 日  星期六   晴天


日營@0@*  

今日就去個個薄扶林傷健營`
去到個到`比我想像中`個差別大好多`
成個社區中心甘xD"
有得打機`又有場打波`乜都有`哇卡卡`
 之後我地一開始就分組玩遊戲喇啵`
又坐輪椅`又吹波波`幾好玩`
無耐就休息左陣啦`之後又玩遊戲`搶答問題`
-V-'' 由於激動得制`
我隻手比人挖親`痛痛的xD''不過也算吧!
之後就自由活動`玩射箭哇`
好正好正`我仲射中左紅心`囍!
中間吾記得左啦 .. .. ... .
食lunch`D送凍曬 *33* 無甘好味!
但實質系好好味的!*
食完就開會`
傾下下星期四我地應該預備D乜`
開完會又玩遊戲`
今次就比較認真D`
要推輪椅`又要做肓人`
做肓人既感覺真系好辛苦!`
咩都見吾到`好無安全感!
又要推輪椅`牙狗重死人xD'' 囍!
不過透過尼D活動 ..
都真系可以知道傷殘人士 ..
到底佢地平時點生活都咩感受囉!oh`><
之後就去視聽室..
聽下1名真實既傷殘人士到底平時會點過啦 ..
系真人的`雖然好有意思`
但由於我好累同超眼訓`
但又吾訓得-W-'' 嗚 ..
聽完之後就結帳`我地個組贏左*v*`有禮物-V-`
呵呵!1個有意義既[今章]`
之後就影埋相坐車返屋企喇`今日都總算開心尼!xD" 嘰!

發表時間:2006-12-16 07:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片