今日7:0o起左身攪好曬dd野7:3o出門口,
之後甘岩撞到"吳泥弄``
佢話等joffy, 甘之後咪1起lo*
之後第1堂中文拉,
悶悶中甘過左.
普通話死淑芬拉*
之後就math,
小息去揾淑芬傾math輔導dd野,
已經第2次見佢喇="""""= 討厭*
之後就返上課室,'
電腦,
寫信甘過左,
之後通識,
留心留心的,呵>3<*
之後lunch拉.
開頭玩捉e因.
哈哈,之後我無玩拉.
比人sm-00000000-"
明,堅,腸 ... .. 3名犯罪者* 哈哈
之後英文堂.
有屎以黎上得最比心機既1堂英文.
/\/\* 開心.
之後睇戲,
成班都睇到吾舒得走,
太好睇了.
>000000< 套戲好真,勁like*
之後放學去左琳屋企拎波.
再上返去學校打,
等seven拉,琳就同左shan去大中買野.
之後我地打波,
打得幾開心.
53o去左體育館個到打波.
無幾耐訓練籃球個個志文sir出左黎趕人.
之後我地咪去左鬼公打波波lo.
我就無乜點打到,
同seven 傾左陣計.
654走左lu*
今日 ... .. 開心廿>\/<*
|